Kenwood DNX-5220

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Kenwood DNX-5220 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Henk3125789 14-08-2008
Geschreven voor: Kenwood DNX-5220

Omdat de BT versie (bluetooth) niet leverbaar was heb ik voor deze gekozen en een aparte Bluetooth module erbij gekocht.

Wat een geweldig aparaat is dit zeg, na een week ermee rond gereden te hebben niets anders dan lof.

Dvd's luisteren en navigeren en ondertussen een telefoon gesprek aannemen,... het kan allemaal.

Heb natuurlijk de handremdraad over aarde gelegd waardoor er gewoon onder het rijden gekeken kan worden naar een dvd en kan ook normaal de vavigatie bediend worden.
Moet wel even wennen aan de navigatie, na jarfen met tomtom gereden te hebben is dit even wennen maar het werkt opzich prima.

Het enige waar ik me wel een beetje zorgen om maak is dat het apparaat erg diefstal gevoelig is, mischien was het slimmer geweest dat er iets afneembaars was waardoor eventuele dieven er niet in zien...